Kde vzal pacient své zkreslené informace? Přece z internetu

 Méně než polovina lidí jde s potížemi rovnou k lékaři. Ostatní se radí s počítačem, s rodinou nebo s lékárníkem.

 42 procent lidí, když mají zdravotní problémy, zamíří k lékaři. Třetina nemocných (zejména ti mladší) nejdříve hledá popis svých příznaků na internetu, a pak teprve zvažuje, jestli půjde k lékaři. Čtvrtina lidí se nejdříve radí s rodinou.

Tak teď už víte, v jakém poměru získávají pacienti (zkreslené) informace o své potenciální chorobě.

Zajímavé mimochodem je, že 15 procent žen se chodí na zdravotnické otázky zeptat do lékárny. Mužů jen 8 procent. V Česku také není zvykem, aby pacienti konzultovali s lékařem své příznaky po telefonu. Dělá to jen 6 procent mužů a 7 procent žen. Raději chodí do ordinace osobně.

Vyplynulo to z výzkumu agentury ppm factum (dříve Factum Invenio) pro Českou pojišťovnu, při němž odpovídalo 500 dotazovaných ve věku 18 až 60 let.

Podrobnější informace najdete zde.

Odeslat tento příspěvek Odeslat tento příspěvek Níže můžete zanechat komentář.

Jedna reakce na “Kde vzal pacient své zkreslené informace? Přece z internetu”

  1. ondrej napsal:

    Nevím, jestli je pravda, že pacienti nechtějí konzultovat své problémy po telefonu, spíš bych řekl, že to nechtějí lékaři v ordinacích. Jsou mimochodem za telefonické konzutace placeni pojišťovnou? Jinými slovy, mají motivaci telefonické konzultace poskytovat?

Přidat komentář

K přidání komentáře musíte být přihlášeni.

Powered by WordPress | Designed by: Psprint San Francisco | Thanks to homeinbayarea.com
Design Downloaded from free wordpress themes | free website templates | Free Web Icons | Funny Sport Videos.